16 januari 2014

De happychallenge: ik doe mee!

Jaaa, morgen begint ie: de happy challenge! Misschien had je het plaatje al wel in mijn sidebar gezien en vroeg je je al af wat het was. Vandaag geef ik wat uitleg en heb ik alvast wat happy dingen voor je op een rijtje gezet!





De happy challenge is een initiatief van Lisanne, Marieke en Kelly. Samen zetten zij dit project op om de deelnemers in 10 weken blijer/positiever te maken. 'Omdat het tijd wordt dat we soms even stil staan en denken aan de dingen die we eigenlijk echt belangrijk vinden. dat we nadenken over wat ons echt gelukkig maakt en wat we kunnen doen om ons nog lekkerder te voelen,' schrijven ze. Daar ben ik het helemaal mee eens! Elke vrijdag posten ze een mindstyle-opdracht op hun blog en in de bijbehorende Facebookpaginadie samen dus als doel hebben om er een gelukkig 2014 van te maken. Ik ben erg benieuwd!

Thousands of candles can be lighted from a single candle, and the life of the candle will not be shortened. Happiness never decreases by being shared - Guatama Buddha

Ik geef het toe, ik ben over het algemeen niet zo'n positief persoon. Dat ik me snel erger is een bijzonder slechte eigenschap van me, en ook niet de enige. Mama zegt regelmatig dat ik vroeger overal het positieve van inzag en nu niet meer. Tja, daar kan ik ook niets aan doen, zei ik altijd. Onzin natuurlijk. In deze 10 weken hoop ik een stapje te zetten naar het voorgoed veranderen van mijn kijk op dingen! Let's be positive. :)

Omdat ik dit een superleuk initiatief vind, ga ik de komende weken ook af en toe aandacht besteden aan deze challenge. Denk aan updates, maar ook aan een heleboel artikelen waar je blij van wordt! Als voorproefje vast wat leuke plaatjes, quotes en liedjes:


Daily Relief




Most folks are as happy as they make up their minds to be - Abraham Lincoln


Follow Me On Tumblr http://cokgulenadam.tumblr.com/




I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles - Audrey Hepburn


milkcorn. | via Facebook




It is better to light a candle than to curse the darkness - Eleanor Roosevelt


Untitled

Op de Bucketlist: een quokka zien! Het enige dier dat altijd lacht. <3




A smile is a curve that sets everything straight - Phyllis Diller


Too Sexy For My Wand.




Everything has beauty, but not everyone sees it - Confucius


Likes | Tumblr


Hierbij roep ik iedereen op om mee te doen aan de happychallenge. Don't worry, be happy and always look on the bright side of life! Spread the love!


Hug


En lees ook eens dit artikel van de Groene Meisjes over positief denken!

Doe jij ook mee met de happychallenge?


Happiness is not something ready made. It comes from your own actions. - Dalai Lama






Bron van alle plaatjes: WeHeartIt