24 oktober 2014

Dare to wreck #4: Papier eten, nagellakconfetti en What's in my bag

Yes, het is weer tijd voor een nieuwe Dare to wreck! Nummer 4 alweer, en we zijn het nog lang niet zat. ;) Voor degenen die hier voor het eerst komen: elke twee weken voer ik samen met Audrey en Marlot drie opdrachten van dit leuke boekje uit, en vervolgens doen we verslag op onze blogs. Zoals je in de titel al zag, moest ik deze week papier eten en iets met nagellak en de spullen uit mijn tas doen. Ben je al benieuwd? Lees dan snel verder!


     Opdracht #1: Druppel hier iets (sla het boek dicht voor een afdruk)
Wat een superleuke opdracht was dit! Ik twijfelde eerst een beetje waarmee ik moest gaan druppelen, maar besloot al snel voor nagellak te gaan, vooral vanwege de grote verscheidenheid aan kleuren. Toen ik het boek dicht en weer (met enige moeite) open deed, was het net een soort confetti, superleuk! :D Dat niet alleen de doos waar ik het boekje in legde maar ook mijn pyjamabroek nu versierd is met neonroze nagellak laten we maar even terzijde.


     Opdracht #2: Teken de omtrek van dingen in je tas (laat de lijnen overlappen)
Hoi! Vandaag heb ik een 'whats's in my bag' voor jullie. Dus als je wilt weten wat ik zoal meezeul in de tassen die ik nooit laat matchen met mijn outfit, kijk dan vooral even verder. (Hier viel het nog mee overigens.) Nee oké, alle gekheid op een stokje: eerst was ik van plan om over te trekken en er niet bij te zetten wat het is, maar ik denk bij nader inzien niet dat ik het later nog zou herkennen, haha. Ooit geprobeerd een sleutelbos na te tekenen? Nee? Is ook geen aanrader. Ja, deze opdracht had ik behoorlijk onderschat. Of mezelf overschat, zoals papa fijntjes opmerkte. Ik was trouwens eerst van plan om niet in te kleuren, dus daarom matchen de potloden niet altijd met de pennen, haha.
NB: Ik kwam er later achter dat ik vergeten was om m'n portemonnee over te trekken. Gelukkig had ik die wel mee!


     Opdracht #3: Kauw hierop
Ik was zo dom om dit 's avonds te doen, dus door het slechte licht was ik genoodzaakt om er een zwart-witfoto van te maken, maar nu hebben jullie in ieder geval bewijs. Lijkt net kauwgom, hè?

Papier eten - tja, ik kan het geen hobby noemen. Het boekje is helaas ook niet van eetpapier gemaakt, maar toch knipte ik braaf een cirkeltje uit dat ten onder moest gaan tussen mijn tanden. (En nee, ik heb hem niet doorgeslikt.) In het gat in de bladzijde samen met de instructie zag ik wel een gezichtje, en aangezien ik anders toch niet wist wat ik met die pagina moest doen, maakte ik het gezichtje nog iets duidelijker en gaf ik het haren en zo. Door het stuk dat je van de volgende bladzijde ziet lijkt het alleen net of het meisje draculatanden heeft. Detail.

Als je benieuwd bent hoe Marlot en Audrey de opdracht hebben uitgevoerd, bekijk vandaag dan ook hun blogs!

Welke opdracht lijkt jou het leukst om te doen?


Anything that leads to creativity and 
good work is good - Jon Favreau


Misschien vind je dit ook leuk: