16 april 2014

Happiness is...

Geluk zit in de kleine dingen. Heel cliché, maar echt, als je erop let hoe je blij wordt van kleine dingen, zal het leven een stuk leuker zijn. Via Rosanne belandde ik een tijdje geleden op The happy page op Facebook, waar duizenden plaatjes op staan met geïllustreerde kleine geluksmomentjes. Inmiddels heb ik er ruim vijfhonderd gezien en daaruit heb ik er een aantal gezocht waar ik het meest blij van word. (Zo moeilijk! En dit is nog maar de helft, de rest post ik een volgende keer.) Dus bereid je voor op héél veel happy plaatjes! Bekijk ze, herken ze en begin – of eindig – de dag met een lach. :)





Zo, respect als je ze allemaal hebt bekeken, haha. Ken jij The happy page al? Waar word jij blij van?



Happiness often sneaks in through a door you 
didn't know you left open - John Barrymore



Misschien vind je dit ook leuk: