18 april 2014

Random lentefoto's en heel veel schattigheid

Gistermiddag had ik even een verveelmomentje en ik kreeg spontaan zin om naar de kinderboerderij te gaan om de dieren te aaien en wat foto's te maken. Dus dat deed ik! Ik wilde jullie deze schattigheid niet onthouden, dus vandaar even een blogpostje. Eerder deze week maakte ik al wat foto's van onze appelboom en de blauwe regen in bloei, dus daar heb ik er ook een paar van bij gezet. Samen met mijn happiness-artikel eergisteren en mijn diary zondag zijn het wel nogal veel beeldartikelen achter elkaar, maar maak jullie geen zorgen, volgende week ga ik weer volop schrijven! Maar voor nu... Pictures speak louder than words, right? Geniet van de vrolijkheid en schattigheid!












Ahw, hij kwam zo schattig op me aflopen dat deze foto er wel in móest.


Tja... Everybody loves food, haha.



Er zijn ook nog kleine varkentjes, maar die waren helaas niet buiten. Roept om een deel 2? Het lijkt mij in ieder geval heel leuk om wat meer foto's te delen op mijn blog! :)

Vind jij kinderboerderijen ook zo leuk? En wat vind jij van de foto's?



Spring is nature's way of saying, 'Let's party!' - Robin Williams



Misschien vind je dit ook leuk: