1 augustus 2014

Spam je blog! #2

Ik ben niet zo iemand die elke maand een Spam je blog-artikel maakt, maar af en toe vind ik het wel leuk om ook eens de blogs van mijn lezers te ontdekken. Mijn eerste en laatste Spam je blog-artikel is alweer ruim vier maanden geleden, dus ik vond het er wel weer eens tijd voor! In dit artikel geef ik jullie dus weer de kans om een linkje achter te laten en ik raad jullie ook zeker aan om even bij de andere blogs te gaan kijken!


Tegenwoordig zijn er heel veel mensen die bloggen, ook bij jullie reacties zie ik vaak een bloglink staan. Daarom heb ik al CommentLuv, zodat anderen je laatste artikel kunnen zien, superleuk! Maar vandaag staat écht in het teken van jullie blogs.

Even het lekker standaard riedeltje: normaal verwijder ik linkjes in comments die níet in het speciaal daarvoor bestemde vakje zijn geplaatst, maar vandaag mag het! Eén comment met je link is wel genoeg.
LET OP: reacties met alleen een linkje verwijder ik nog steeds. Het leuke is juist als je er even bij vertelt waar je blog over gaat, wat hem zo uniek maakt/waarom anderen hem moeten volgen en eventueel nog iets over jezelf. Nou ja, jullie snappen het principe, haha. :)

En nu maar spammen, ik ben erg benieuwd!

Wat is jouw blog?



When you win and you don't have anyone to share it with, why win? 
You have to have someone to share it with - Joe Greene


Misschien vind je dit ook leuk: