15 februari 2014

Mijn high tea!

Het is inmiddels al zes dagen geleden, maar ik had beloofd er nog een apart artikeltje aan te wijden: mijn verjaardags-high tea (hoe schrijf je dat woord?). Ik besloot om dat te doen in een filmpje - met mijn nieuwe camera, jongens, hij filmt per-fect! Ik nam gewoon wat sfeerbeelden op van het eten en bakken en ik speelde met scherpstellen en zo. :) Ook staat hieronder een receptenlijst!

Hier waren alle schalen nog vol, haha.


Klik hier als je de video niet kunt zien.

En dit maakte ik:
- Scones
- Bananenbrood
- Kruidige bramenmuffins
- Pecankaramelcupcakes
- Citroenblondies
- Tomaten-mozzarellabrood
- Browniecakepops
- Oreocupcakes
- Wraps met zongedroogde tomaat en walnoten
- Fruitsalade

Zoals je ziet heb ik de bovenste recepten van internet of uit een kookboek, die daaronder niet. Hiervan kunnen jullie dan ook nog een recept verwachten de komende tijd! :D Behalve van de wraps en fruitsalade natuurlijk... En ik weet niet of er interesse is voor het oreorecept? Superstandaard, maar doet het wel altijd goed! Laat maar weten in de comments, haha.

Wat vind jij van mijn eerste filmpje? En heb jij weleens een high tea georganiseerd?



When you have nobody you can make a cup of tea for, when nobody needs you, that's when I think life is over - Audrey Hepburn




Misschien vind je dit ook leuk:
                      Recept: "Musharella"                                  Ik bakte een rainbowcake!                     Warme wintersnack: "Bananapple"